Info Putra Heights 2016

Dekorasi rumah dan hiasan dalaman rumah

Dekorasi rumah. Biasa apabila kita membeli rumah seperti di Putra Heights ini, kita akan mencari-cari idea untuk menghias rumah. Kalau boleh buat sendiri lagi bagus kan tetapi kalau hiasan dalaman rumah bukan bidang kita, macam mana? Susah jugak kan.

Setiap orang ada bermacam-macam idea untuk hias rumah terutama untuk ruang yang sempit seperti deko ruang tamu kecil. Susah gak tu kan sebab kalau nak buat masuk perabot banyak-banyak kan, sempit pula ruang tamu rumah kita.

Jadi, ada penyelesaian nya kah untuk membuat dekorasi rumah kita?

Dekorasi rumah


Ada, iya memang ada. Ada seorang designer hiasan dalaman rumah telah menulis satu panduan untuk menghias rumah anda. Beliau telah memberikan 77 teknik berkesan untuk menghias rumah dengan kos yang kecil - Dekorasi bajet katanya.

Anda tak perlu pening-pening cari idea sebab dalam panduan ni terdapat 77 idea untuk hias rumah anda dengan kos yang rendah. Sekali pandang, macam nak kena buat sendiri jer. Ini mesti beli barang murah-murah dan pasang sendiri lah kan ( pada fkiran saya ).

Apa kata orang lain?

hiasan dalaman rumah

Menarik juga testimonial ni kan.

Banyak lagi sebenarnya yang di kongsikan oleh penulis panduan deko bajet ni seperti kedai mana yang jual barang murah dan juga bagaimana kita boleh recycle barang-barang lama untuk tampil lebih menarik.

Korang baca lah dia punya info tentang panduan dekorasi bajet ni.



0 Komentar untuk "Dekorasi rumah dan hiasan dalaman rumah"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top