Info Putra Heights 2016

Cara terbaik untuk ibu-ibu membuang kulit bawang putih

Kadang-kadang kalau memasak terutama untuk kedai-kedai makan sekitar Putra Heights, nak mengasingkan kulit bawang putih tu, satu kerja yang memerlukan banyak masa.

Kalau  malas, beli yang dah siap asing dengan pembekal tetapi untuk lebih menguntungkan lagi restoran anda, kupas le sendiri. Caranya senang sahaja, ada dalam video kat bawah - memang cepat.

Bagi yang belum tahu, boleh try cara ini kat rumah, pasti anda akan lebih semangat untuk memasak. Setakat seulas dua memang lah tak melenguhkan tetapi kalau sebakul, leguh juga nak asing kulit bawang putih ni kan.

Anda tengok video cara asingkan kulit bawang dengan cepat dan jimatkan masa, kat bawah ni dan cuba amalkan kat rumah. Selamat menonton.

Video cara buat bun, pau dan pizza macam hotel


Skill terbaik cara membuang kulit bawang putih !#maitengok
Posted by Mai Tengok on Thursday, August 27, 2015




Tag : Food, Video
0 Komentar untuk "Cara terbaik untuk ibu-ibu membuang kulit bawang putih"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top