Info Putra Heights 2016

Harga Rumah Di Putra Avenue Putra Heights

Rasanya Putra Avenue ni dah berapa lama ya? Seingat saya  hampir 5 tahun ( maafkan saya kalau saya tersilap ). Anda ingat lagikah harga rumah di Putra Avenue Putra Heights yang anda beli satu masa dulu. Ingat-ingat lupa kan. Ada berapa jenis rumah di Putra Avenue ni?

OK takpe, kalau anda ,asih simpan lagi katalog rumah dari Sime Darby tu, bagus ler buat kenangan. Anda nak tahu tak berapa rumah anda sekarang! Bayangkan kalau dulu anda beli 2 biji rumah sekalis gus, sudah tentu sekarang jika anda jual satu rumah, rumah yang satu lagi dapat percuma sahaja. Ibarat je tu.

Harga Rumah Di Putra Avenue


Saya ada masa sikit, saya merayau-rayau mencari rumah untuk di jual di Putra Avenue Putra Heights dan senaraikan beberapa jenis rumah untuk panduan kita semua tentang harga sekarang tetapi saya tidak meletakkan jenis rumah apa, saya hanya copy paste gambar dan harga sahaja.

rm 1 juta

rm850 000

rm 888 000

rm 888 000

rm 908 000

rm 980 000

rm 888 000
Ini ikut harga yang di berikan oleh ejen di dalam laman web untuk jual beli rumah. Pada pendapat saya, harga dah naik 100% daripada harga masa mula-mula beli dulu. J

Rumah anda jenis yang mana satu?

Jom makan kat Restoran Tok Mi Putra Heights.

Tag : Putra Avenue
4 Komentar untuk "Harga Rumah Di Putra Avenue Putra Heights"

I know u Bitt, ibu Ishkandar kan?

type apa Bitt?

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top