Info Putra Heights 2016

Panduan Jual Beli Saham Dalam Bahasa Melayu

Jual beli saham sebenarnya berlaku pada setiap hari waktu bekerja pada sesiapa yang tak tahu tu. Cara jual beli saham ni bukan rumit sangat sebenarnya. Tapi kalau korang mendalami sistem jual beli saham ni korang akan faham dengan beberapa faktor ekonomi dan secara tak langsung korang akan mula mendalami isu-isu negara..terutamanya ekonomi.

Cara Jual Beli Saham

Cara Jual Beli Saham

Termasuklah aku sebenarnya semasa mula-mula aku nak mendalami dunia urusniaga jual beli saham ni. Untuk membeli dan menjual saham, caranya tak susah mana pun.Cara jual beli saham ni ada banyak orang dah sharekan. Cuma mungkin tidak terperinci. Langkah pertama yang korang kena buat sebenarnya korang kena buka akaun saham korang iaitu akaun CDS dengan hanya bermodalkan RM10.00 sahaja.

Aku dah register satu akaun di Maybank Investment Bank, memula memang agak cuak la kan nak pergi.Sebab takut-takut je.Tak sampai 10 minit, akaun korang siap dan korang akan diperkenalkan dengan agen korang. Biasanya dia adalah korang punya broker. Kalau korang nak tahu dengan lebih detail, rasanya elok korang dapatkan Panduan Jual Beli Saham ini supaya lebih memudahkan korang untuk berurusniaga.

Memang panduan jual beli saham yang diterangkan dalam Ebook ini amatlah tinggi nilainya jika nak dibandingkan dengan ilmu yang korang dapat. Memang tak ternilai. Nanti aku akan review apakah yang korang akan dapat daripada Ebook Panduan Jual Beli Saham ini.

Panduan  Jual Beli Saham adalah dalam Bahasa Melayu ye..bagi korang yang tak faham Bahasa Inggeris tu, jangan risau..sebabnya 100% adalah panduan dalam Bahasa Melayu. Cuma mungkin beberapa istilah dalam sistem saham adalah dalam Bahasa Inggeris. Klik banner di bawah untuk dapatkan Teknik Rahsia Jual Beli Saham.

Dapatkan juga Panduan Jual Beli Saham Dalam Bahasa Melayu ini supaya saham korang naik juga dimata gadis berkaca mata dan juga Jururawat Comel..:P

0 Komentar untuk "Panduan Jual Beli Saham Dalam Bahasa Melayu"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top