Info Putra Heights 2016

Kuey Teow Goreng Doli - Taiping

Kali ni aku nak kongsi sikit restoran makanan yang famous dengan kuey teow goreng di Taiping. Kalau orang Perak mesti tahu le kan. Kat KL pun ada gak cawangan restoran makanan nih. Nama restoran nih Kuey Teow Goreng Doli. Masakana terbest kat sini tentulah kuey teow le, masakana lain pun ada jugak ler. Harga RM5 sepinggan, ada udang kecik-kecik, ada kerang, ada taugeh dan sayur-sayur ler. Rasa macam terlebih goreng, itu yang best tuh. Kalau turun Taiping, jangan lupa singgah Kuey Teow Goreng Doli ni, terlajak sedap kuey teow nih. Time cuti, sorry le, parking jauh-jauh, meja full. Kalau nak baca aku makan ramai-ramai kat Wong Solo, best gak.


Gambar Kuey Teow Goreng Doli



Kuey Teow Goreng Doli - Taiping


Aku rasa cam dah makin terror ambil gambar makanan laaa...







Jom le kongsi skit citer makan-makan korang lak!

0 Komentar untuk "Kuey Teow Goreng Doli - Taiping"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top