Info Putra Heights 2016

Duit raya last minit dari jomniaga

Selamat hari raya.
Terutamanya kepada seluruh umat Islam diseluruh dunia termasuklah di Bumi ataupun di Planet Pluto.Jadi, kepada rakan-rakan blogger yang dah balik kampung, semoga bergembira. Dan kepada yang sedang dalam perjalanan, aku harap korang semua memandu elok-elok. Kalau tak larat, berhenti kejap. Pergi ke luar kejap. Buatlah senaman lompat bintang sebanyak 10 kali. Tekan tubi 100 kali dan naik turun bumper kereta sebanyak 50 kali. Insya-Allah, korang akan kembali bersemangat waja semula.
Ya. Duit raya yang aku terima sebelum kita menyambut hari raya adalah dari Jomniaga.
duit raya dari jomniaga Duit raya dari Jomniaga yang terakhir..
Duit raya terakhir dari Jomniaga. Yahoooo!t r
Walaupun tak berapa banyak, tapi aku bersyukur. Ada jugak hasilnya, kan? Tak adalah nampak sangat macam aku buang masa dengan program Jomniaga ni. Ketahuilah ada beratus program affiliaet di Jomniaga yang boleh korang pilih dan promosikan. Mana tahu, korang pun akan dapat banyak komisen seperti yang aku dapat sekarang ni. Walaupun mungkin akan ambil masa sedikit, tetapi jika kita tak cuba, kita takkan tahu.
Masih belum terlambat untuk mencuba Jomniaga. Cubalah sekarang –> Jomniaga
0 Komentar untuk "Duit raya last minit dari jomniaga"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top