Info Putra Heights 2016

Tunang Amir mahu semuka dengan model

LONDON: Tunang Amir Khan, Faryal Makhdoom dilapor menuntut untuk bersemuka dengan seorang daripada bekas kekasih peninju itu.
Ia bertujuan untuk mengetahui sama ada Amir telah berlaku curang terhadapnya.

Faryal menghantar mesej pesanan ringkas (SMS) kepada model glamor, Natalie Fox, 28 meminta untuk bertemunya selepas mengesyaki Amir masih mempunyai hubungan dengan wanita itu.
Dia dipercayai terbaca SMS antara Amir, juara tinju dunia dua kali, dengan Natalie.

Model berambut perang itu mendakwa sebelum ini, dia berpacaran dengan Amir dua minggu sebelum peninju berkenaan dan Faryal bertunang secara rasmi pada Januari lalu.
 
Berkenalan dengan Faryal menerusi rakan masing-masing

Bagaimanapun, Amir, 25, menegaskan, ia berlaku setahun sebelumnya, sejurus sebelum berkenalan dengan Faryal menerusi rakan masing-masing.
Kini, Faryal, 20, yang masih belajar di New York, ingin tahu keadaan sebenar sebelum melangsungkan perkahwinan dengan peninju itu.

Dia dilaporkan bersedia ke London untuk bersemuka dengan Natalie.
Faryal meminta Natalie membuktikan hubungannya dengan Amir dengan menegaskan: "Saya berhak untuk mengetahui segala-galanya." Natalie berkata: "Saya gembira untuk bertemu Faryal dan menceritakan semuanya. Sebagai bakal isteri, dia berhak untuk tahu. Terserah kepadanya untuk mempercayainya atau tidak."
0 Komentar untuk "Tunang Amir mahu semuka dengan model"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top