Info Putra Heights 2016

Security oh security di putra avenue

Sejak ada security baru kat Putra Avenue Putra Heights ni aku rasa lain macam skit le. Kalau banding security baru ni dgn yg lama, yg lama lagi bagus! Yang baru ni macam hampeh je aku tengok. Duduk je kat kerusi tu, buat dakkk je kalau kereta lalu kat pintu masuk tuh. Ataupun ni security tangkap muat je sehingga akhir bulan ni? Tapi kalau macam ni keadaannya, nanti ramai tak nak bayar plak security fee nanti. Sejak takde security selama seminggu hari tu pun, rasanya le dah ramai yg tak puas hati, tul tak? Apa pun, harap ajk penduduk tengok2 skit hal ni.
Tag : Putra Avenue
0 Komentar untuk "Security oh security di putra avenue"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top