Info Putra Heights 2016

Tadika sinaran intelek putra heights – gambar sport days 2012




Ahad lepas aku pegi ke sport days 2012 tadika sinaran intelek putra heights di dewan seksyen 28 alam megah ( belakang petronas alam megah tu). Ni aku nak kongsi gambar budak2 tadika sinaran intelek utk tatapan umum (cewahh ) tanpa di edit atau di superimpose.


Lagi gambar menarik:



















Bukan tu je, hadiah pun ada gak, tapi aku tak berjaya menang apa2 hadiah sebab aku sengaja buat2 kalah ( ahaks.. kower kower ). Sori mutu gambar kurang memuaskan sebab kamera aku guna kamera 6 tahun lepas, bukannya kamera dslr macam zaman sekarang ni yang bermacam-macam pillihan jenama canon la, lumix la, Olympus la kan.



0 Komentar untuk "Tadika sinaran intelek putra heights – gambar sport days 2012"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top