Info Putra Heights 2016

Kisah pelajar rakyat Malaysia akibat krisis di Mesir

Best jugak ikuti kisah-kisah pelajar rakyat Malaysia di mesir ni kan. Ramai yang nak tahu apa sebenarnya berlaku di Mesir ni.

Aku pun rajin-rajinkan diri, mencari maklumat2, ada yang betul ada yang tak betul ( rasa aku ler ) dan kat bawah ni aku senaraikan blog-blog yang menceritakan kisah pelajar rakyat Malaysia akibat krisis di Mesir:

1. http://ariffshah.com/krisis-mesir-keadaan-sebenar-pelajar-malaysia/
2. http://ezurah.blogspot.com/2011/01/krisis-mesir-mari-doakan-keselamatan.html
3. http://aizuddin.com/isu-semasa/krisis-mesir-nasib-pelajar-malaysia/
4. http://jomphp.com/serius-krisis-sebenar-darurat-di-mesir-sebarkan-kepada-semua.html
5. http://www.pejuang-maya.com/2011/02/krisis-di-mesir-bawa-pulang-pelajar.html
6. http://www.ar-rifke.com/2011/02/gambar-dan-perkembangan-terbaru-krisis-perhimpunan-1-juta-di-mesir.html

Nampak gayanya ramai yang membuat entri pasal krisis di mesir ni untuk menaikkan trafik masing-masing, tak ketinggalan sama jugak le dengan aku.

Bravo blogger!
0 Komentar untuk "Kisah pelajar rakyat Malaysia akibat krisis di Mesir"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top