Info Putra Heights 2016

Cek nuffnang rm1000 ( Nuffnang cashout rm1000 )

Adakah ini akan menjadi kenyataan? Aku pun tak tahu. Aku ada banyak surf blog lain yg mengatakan diorang dapat lebih rm1000 satu cek tapi takde satu yang memberikan berapa bulan diorang kumpul untuk dapatkan cek sebanyak tu.


Mungkin setahun, atau 3 bulan je. Sedikit tip nufnang:

1. Pernahkah korang tukar-tukar jawapan survey kat akaun nuffnang korang tu? Cuba lihat dan tengok perbezaannya.

2. Jangan sesekali menduakan nuffnang, maksud aku meletakkan iklan yang merupakan pesaing kepada nuffnang. Aku pernah baca satu blog bila dia menduakan nuffnang, income nuffnang dari rm 2000 terus turun tak sampai rm 100 dari nuffnang. Jadi, korang jangan nyesal la.

3. Sapo ada lagi tip, kongsi le skit kat komen aku ni.
0 Komentar untuk "Cek nuffnang rm1000 ( Nuffnang cashout rm1000 )"

Tinggalkan sepatah dua kata untuk tatapan pengunjung putraheights.org.

Back To Top